niedziela, 27 maja 2018

Walka w sejmie.
Myślę że nie tylko ja ale i wszyscy zauważyli wielki szał w sejmie. Wszystko dzięki protestującym tam rodzicom z niepełnosprawnymi dziećmi.
Nie wiem jak to dokładnie wygląda, ale na moje oko siedzieć gdzieś miesiąc i wpieprzać obiadki z dowozu to nie jest tanie,
 kasy nie mają ale na to ich stać, tak wiem jestem okrutny, nienawidźcie mnie za to.
Ja rozumiem że chcą jakiejś tam podwyżki świadczeń, ale czy to aż do tego stopnia? Na ten pobyt tam wywalą więcej niż roczna podwyżka, co lepsze są tam co nową kadencję sejmu.
 Może i tak inni ludzie co 4 lata będą zapieprzać do sejmu, i tam robić sobie biwak. Nie wiem czy przed sejmem jest fontanna, bo ja bym się rozbił tam, rozpalił grilla i taplał się w wodzie. Na tą chwilę wygląda że tak można. Nie oszukujmy się ale sejm to dość ważna instytucja a szopki tam
 się dzieją jak na boże narodzenie, jest to co najmniej niesmaczne, i może nie tyle to mnie uderza co co innego.
Wyobraźmy sobie dziecko na wózku inwalidzkim, czy z jakimś stwardnieniem, niedorozwinięte, na pewno iśćie cudownie jest tym dzieciom tam siedzieć i być wystawianym jak zwierzęta w zoo.
 Mało tego osoby niepełnosprawne potrzebują specjalistycznej opieki, specjalistycznych łóżek, a rodzice którzy tak bardzo ich kochają, co im dają?
 Ponad miesiąc spania na korytarzu, na podłodze, lub w wózku,.
 No i tu już czara się kurwa przelewa.
Jak tak chorym dzieciom, można kazać, by choćby jedną noc musiały spać na twardej podłodze czy na wózku, no trzeba być zdrowo postrzelonym  by tak katować dziecko.
A przecież oni to robią dla dzieci, ale po tym do czego je zmuszają, szczerze w to wątpię.
 No jak dla mnie to brak słów. Zwłaszcza że z pewnością można
 było to rozwiązać inaczej, ten cały "protest" he,to też dziwne co, 3 lata cisza, za rok wybory, okupacja sejmu.
A medal powinien pójść do bląd pani która została poturbowana przez straż marszałkowską, tyle  krzyku, płaczu, afera że zrobili jej krzywdę. A na koniec analiza zdjęć fotoreporterów i czarno na białym że zrobiła jej to koleżanka swoimi pazurami, oczywiście za zgodą danej pani. Oskar w udawaniu, jak najbardziej należny.

  Ludzie idźcie do domu, skończcie już krzywdzić tych, którym próbujecie pomóc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

24.10.2021

 Covid. Komedia minionych lat. Czy wogle wiecie czym on jest? Skąd się wziął? Sorki za błędy pisze bez poprawek. Od początków grypy mamy co ...